12 dagar gamla

Jag har varit lite dålig på att uppdatera men nu ska jag försöka bjuda på ett par filmer som kompensation :)
De är inga actionfilmer direkt men jag tycker de är så goa att titta på :)


Här är några enskilda bilder på mina små paddor som jag kallar dem. De har verkligen växt och lagt på sig massor, Akelas förra kull var inte så här runda. Vägde Bamse idag och han väger 1,1KG! Vet inte hur mycket akelas andra valpar vägde vid 12 dagars ålder men dessa är då betydligt tyngre. Akela har gott om mat det är då ett som är säkert.


Balou

Balou har fortfarande en väldigt rosa nos






Bamse

Bamse har fått väldigt mörk och prickig nos







Bella

Bella har smått börjat att öppna ögonen upptäckte jag idag.







Bambi

Även Bambi har små glipor till ögon








Blandade bilder från idag:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0