Ute och leker 090608

Nu har vi alla varit ute en sväng och lekt på gräsmattan. Först tog jag ut Balou och Bella, de var faktiskt super modiga och tyckte det var jätte kul. Bamse och Bambi(!) var lite mer nervösa och klättrade mycket i mitt knä. Men även de fick ett busryck efter ett tag och tyckte de var särskilt spännande att tugga på diverse löv gräs och pinnar.
Det har varit så kallt och dåligt väder senaste veckan så jag har inte velat ta ut dem någon längre stund men förhoppningsvis håller värmen i sig någorlunda så vi kan vara ute mer.
Det är väldigt mycket barn här på området så de är super för dem att träffa nya människor och särskilt barn.


Balou & Bella:





















Bambi & Bamse

Ett par tjejer kom förbi så jag fick hjälp med fotograferingen snabbt.


Bamse var lite rädd från början


Bamse


Bamse


Bambi


Bambi kisar i solen


Bambi


Bamse


Upptäcksfärd


Söt Bamse


Bamse o Bambi


Min katt Smulan kikade läget en sväng

Kommentarer
Postat av: Viktoria- ♥ s t j e r n f a l l ♥

Åh vad söta dom är! Måste vara kul (men kanske också jobbigt) att få ha söta små valpar i hemmet :D

2009-06-08 @ 18:34:31
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0