7v + 5 dagar gamla

Jag har glömt min kamera hos en vän i boden och har inte haft möjlighet att hämta den så det har inte blivit något fotande. I förgår följde min lillasyster iallafall med ut med valparna så vi kunde fota lite med hennes mobil.
Måste låna en digitalkamera imorgon så jag hinner fota mina bebisar innan de flyttar.
Imorgon ska vi till veterinären och Bambi flyttar redan imorgonkväll. Kommer kännas så tomt. Gör inget annat än och sitta och gulla med dem just nu, fattar inte vart tiden har flygit iväg.
Just nu känns det som att jag aldrig har tyckt det har varit jobbigt med valparna bara för att tiden är här när de ska flytta.
Men inte kan man sticka under stolen med att det har varit ganska jobbigt i perioder, men det är defenitivt värt det, finns inget underbarare än hundvalpar!
Bella flyttar på fredag och Bamse och Balou på lördag.
Hur som helst vet jag att de kommer att flytta till superbra hem så det känns då inte jobbigt på det sättet, men gud vad jag kommer sakna dem :)












Supersvårt att hinna få med dem på bild när det är en lång utlösare på kameran :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0